سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معنی خواب موز خوردن چیست

در خواب ممکن است خود را در حال هر کاری ببینیم. رویا هیچ محدودیتی ندارد. در رویا ممکن است در وضعیت دیگری باشیم. وضعیتی که هرگز در بیداری نبوده ایم. اتفاقاتی که در رویا می افتند ممکن است به خاطر فکر کردن زیاد به موضوعی باشند. اما گاهی خواب ها خبر از حوادث و رویدادهایی نیز می دهند. علمای بزرگی مثل یوسف نبی علیه السام و امام صادق علیه السلام و ابن سیرین تبحر زیادی در معنی کردن خواب ها داشته اند. روانشناسان نیز امروزه خواب ها را به طرق مختلف معنا می کنند. از خواب هایی که ممکن است بسیار دیده شود خواب خوردن میوه یا غذاست.

 

تعبیر خواب موز در نگاه کلی احساسات عاطفی است. در رویا میوه موز نماد احساسات به جنس مخالف است. اگر یک خانم یا آقای مجرد خودش را در حال خوردن میوه موز ببیند یعنی نیاز دارد تا با جنس مخالف ارتباط داشته باشد. او نیاز دارد تا با یک شریک عاطفی از تنهایی در بیاید. گاهی نیز موز نماد شهوت جنسی است. فردی که خواب می بیند نیاز دارد تا با جنس مخالف ارتباط جنسی داشته باشد.

اگر خانم یا آقای متاهلی در رویا ببیند که موز می خورد یعنی نیاز دارد تا ارتباط نزدیک تری با همسرش داشته باشد. این ارتباط می تواند کلامی باشد و یا جسمی. نیاز به دوست داشته شدن و بیشتر دوست داشته شدن در همه ما وجود دارد. اگر چنین خوابی دیده اید بهتر است وقت بیشتری با همسر بگذرانید. با او صحبت کنید و اگر ارتباط نزدیکی ندارید با صحبت کردن و تغییر سبک زندگی صمیمیت بین خودتان را افزایش بدهید. چرا که روح شما نیاز دارد تا دوست داشته شدن را بیشتر تجربه کند. به همسرتان محبت کنید و از او محبت دریافت کنید. اگر روابط بینتان تیره و تار است دوباره سعی کنید این ارتباط را بسازید تا روح و روانتان در آرامش باشد.